STRATEGISK KOMMUNIKATION

Hvorfor har dine kunder en anden opfattelse af din virksomhed, end du selv? Hvordan skaber du et iøjnefaldende brand, der stemmer overens med virksomhedens værdier? Hvad er vigtigt at kommunikere, og hvad er ikke? Alle disse spørgsmål drejer sig i bund og grund om samme emne: Strategisk kommunikation. I de rette hænder er strategisk kommunikation et effektivt værktøj til at nå dine kunder og øge din virksomheds indtjening og image. Men strategisk kommunikation kan være mere end blot at poste om dine succeser på de sociale medier. Strategisk kommunikation kan lige så vel være at undlade at kommunikere. Eller kun at sige det allermest nødvendige.

Hvad du ønsker, skal du få.

Hos Phoner2support tager vi udgangspunkt i din virksomhed og ser nærmere på jeres mål og ønsker på både kort og lang sigt. Ud fra disse opbygger vi en kommunikationsstrategi baseret på din virksomheds behov. Kommunikationsstrategien kan være alt fra blot nogle få sider med generelle retningslinjer og enkle greb og værdier til en udførlig og nøje tilrettelagt kommunikationsguide, som I kan bruge i jeres tilgang til kunder, presse og andre interessenter og stakeholders.

Vi har ingen interesse i at gøre kommunikation hverken dyr eller langhåret. Det vigtige for os er, at vores kunder får en nytteværdi ud af vores samarbejde, og at den kommunikationsplan, vi lægger sammen, virker. Både i hverdagen samt, når krisen rammer.

Som udgangspunkt behøver vores samarbejde altså på ingen måde at kræve oceaner af tid eller dybe lommer fra jeres side. Husk på, at vi lever i en omskiftelig verden, og at enhver plan, der giver mening i dag, kan give bagslag den næste. Derfor er det vigtigt, at vi møder jer i jeres nuværende behov, men at vi hos Phoner2support samtidig er parat til at skrue op eller ned for samarbejdet i forhold til, hvad I efterspørger, og hvilken situation, som I står i lige nu eller kommer til at stå i fremadrettet.

Hvad består planen af?

Hvordan jeres strategiske kommunikationsplan skal udformes, kommer helt an på virksomhedens situation og mål. Det kan både være en løsning, der fokuserer alene på den strategiske kommunikation og på dennes brug af sociale medier, krisehåndtering samt PR, eller vores plan kan udformes, så den også medtager elementer af markedsføring og dermed bliver en samlet marketing plan. Lige meget hvad I ønsker, er det vigtigste for os, at vores samarbejde skaber værdi for din virksomhed.

Hvordan kommer vi i gang?

Vi starter med at holde et gratis og uforpligtende indledende møde. Et PR-tjek, hvor vi fortæller om os selv, og I fortæller om virksomhedens mål og udfordringer. Både dem, som I står over for nu, og dem, som I forventer at skulle imødegå inden for den nærmeste fremtid. Jo mere, I kan fortælle os, jo bedre kan vi hjælpe jer. Baseret på dette møde beslutter vi sammen, om vi skal fortsætte samarbejdet. Vi vil kun fortsætte arbejdet, hvis vi kan se, at samarbejdet vil hjælpe din virksomhed og medføre en effekt for enten virksomhedens brand eller dets indtjening.

I den næste fase af samarbejdet vil vi sætte os mere grundigt ind i jeres virksomhed. Vi vil sandsynligvis bede om adgang til mere udførligt materiale, og samarbejdet vil også resultere i et eller flere møder med jer, så vi kan komme til bunds i jeres behov og ønsker. Det er i denne fase af samarbejdet vigtigt for Phoner2support, at vi får den fornødne viden til at skabe den bedst mulige kommunikationsstrategi. Så den ikke ender med at samle støv i en skuffe, men bliver en integreret del af virksomhedens plan og udtryk.

Vi er her, så længe I har brug for os

Når vi har studeret din virksomhed, vil vi udarbejde en kommunikationsplan, og hvis I er tilfredse og ved, hvordan I kommer videre derfra, kan vores samarbejde slutte dér. Men for nogle kunder fortsætter samarbejdet efterfølgende, vi hjælper din virksomhed med at føre kommunikationsstrategien ud i livet.

Tøv ikke med at kontakte os, for en uforpligtende snak på tlf. 70 22 02 92.

MERE END 13 ÅRS ERFARING MED TELEMARKETING

Salgsteamet beståer af modne erhvervsfolk med mange års erfaring – vi benytter til tider eksterne samarbejdspartnere, som medvirker til at vi kan tilpasse os de fleste rollemodeller til den pågældende opgave.

DOKUMENTEREDE SALGSRESULTATER

Phoner2support dokumenterer salgsresultater fra tidligere opgaver og kunderelationer. Kontakt os på telefon 70 22 02 92 og få mere at vide.

PRISER

Vi starter altid med at sætte os korrekt ind i opgaven og dernæst forbeholder vi retten til at give en fair pris.

Vi tilbyder følgende modeller:

Timepris
No Cure No Pay
Provision af dit salg

Kontakt os for mere info

Kontakt mig for et uforpligtende tilbud

2 + 1 = ?

Phoner2support ApS | Tlf: 70 22 02 92 | Mail: Jannich@phoner2support.dk | CVR 30 48 38 20 | Privatlivspolitik