Mødebooking handler om kvalitet og hvordan sikre man sig, så lige det ? – det jo de færreste der har redskaberne til at gå mødebookeren i sømmene..
Jeg tør godt give et bud:
Det hamrende vigtigt at den/de som skal i varetage dine interesser også forstår sig på, dine værdier, din målsætning, og ikke mindst har en sober og ordenligt tilgang til de kommende opringninger.
Fordi selve dialogen er meget meget  vigtigere ind mødet – og hvorfor så det?
Jeg er i den overbevisning at hvis man gør sit forarbejde ordenligt ved at udvælge den rigtige målgruppe, finde de rigtige kontaktpersoner og måske lige bruger et par min. på at kigge en hjemmeside igennem, inden man kontakter den måske kommende kunde, og hertil har klædt sig selv ordenlig på i forhold til hvem man nu en gang repræsentere – så må det være mødebookerens erfaring der herfra skaber interessen eller afdækker et evt. behov.
Men at få en mødebooker i røret som dårligt kender sin repræsentant, eller ikke har sat sig ordenlig ind i opgaven, skaber bare en useriøs samtale som føre til at modtageren sidder med en dårlig oplevelse, sjovt nok; husker de fleste dårlige oplevelser, og hertil også hvem der har påført dem det. (Altså også dit firmanavn)
Mødebooking handler om kvalitet og hvordan sikres det ?
Det jo altid svært at sikre sig – det handler om tillid, nærvær, og så spørg godt ind til mødebookeren om, hvordan han/de vil gribe det an.
Mærk efter…. Mange gange skal man lytte sin mavefornemmelse og ikke de “fine resultater som der loves” Husk på, det svært at love resultater som endnu ikke er skabt!
 
Rigtig go´ fornøjelse
 
Med venlig hilsen
Jannich Rindom