Lær at forstå dine kunders behov – den vej skaber du succesen med salget!
 
Rigtig mange opsøgende sælger forstår ikke deres kunders behov eller kommende kunders behov.
 
Eksempelvis:
Når man ringer en kommende kunde op og gør samtalen upersonlig og lyder som en robot der bare skal igennem sit lille hjemmelavet manuskript.
Når de erfarende opsøgende sælger, taler til kunden og ikke med kunden.
Når en opsøgende sælger går over grænsen for egen vendings skyld.
 
Der rigtig mange faktorer som gør at man sælger kun opnår kortvarig succes eller slet ingen succes.
 
Mit bedste råd er at forstå mottoet: Du sælger ikke til kunden, du hjælpen kunden. Det en filosofi som er vigtig at forstå hvert et hjørne af.
 
Vigtige faktorer:

Præsentationen (over 70 procent af succesen lægger i forberedelsen)

 – Lær at præsenter dig selv og dit produkt/ydelse ordenligt.
 –  Lær at lyt – lær at vise kunden vejen til behovet. ”Skab behovet” men på en måde så kunden er tryg og for en god behandling.
 – Gode sælgere skaber salget ved at spørge ind til kunden for dernæst at afdække kundens behov.
 
 Du sælger ikke til kunden du hjælper kunden. Jannich Rindom
 
 
Med venlig hilsen
Jannich Rindom
Mødebooking, telesalg & Salgs træning! 
www.phoner2support.dk