Ja begrebet god telemarketing – handler for mit eget vedkommende om at sørge for;
Kunden for en god oplevelse når de har mig i røret og hvordan gør jeg så det.
Med mine mange års erfaring – gør at jeg ikke bruger et manuskript da jeg personligt synes det er upersonligt at læse højt fra en A4 side.
Derimod bruger jeg utrolig meget tid på forberedelsen, jeg må da erkende jeg skriver små stikord ned men det også det. Jeg gør som sagt utrolig meget i forberedelsen, da vi vist alle har fået en oplevelse som den her:
SælgerenGoddag (kundens navn) du taler med (Sælgerens navn) hvem står for (Produktet/ydelsen) ude hos jer? (Kunden) ØH der er kun mig …
Ja undskyld udtrykket, men den form for telemarketing skader mere end den gavner. Hvem ønsker at blive repræsenteret på den måde – jeg ville aldrig få en anden virksomhed til at ringe ud for min virksomhed på den måde – desværre er der mange virksomheder som overlader ”salgsopgaven” til virksomheder som min da de formoder de er i kyndige hænder.
Kommunikation
Det vigtigt for mig at få en dialog med kunden og ikke en envejskommunikation til kunden.
Mange ”sælger” Er motiveret af penge – jeg er personligt motiveret af de resultater jeg skaber/opbygger.
Som jeg beskriver på min forside; ” Det handler ikke om at få en ordre i hus – men derimod om at skabe et godt og solidt kundeforhold” – Det præcis det motto jeg vil kendes for.
Derfor takker jeg også nej til opgaver, hvis jeg ikke mener jeg kan formå at genere det kunden ønsker eller levere den varen som kunden forstiller sig – for i bund grund taler tallene altid for sig selv.
 
Rigtig god mandag.
De bedste hilsner
Jannich Rindom
Phoner2support ApS – Jannich@phoner2support.dk – www.phoner2support.dk – tlf: 61 78 78 67
 
Mødebooking, Telemarketing & Salgstræning.