Forberedelsen er en vigtigt faktor -Telemarketing
I Forbindelse med mit debatindlæg for iværksættere – har jeg spurgt indtil, hvad de gerne vil blive klogere på i forhold til Telemarketing – Hertil har jeg udvalgt et par de spørgsmål som jeg gerne vil uddybe lidt, spørgsmålene kan læses nedenfor:
 
Rasmus Steiniche
”Mit spørgsmål må være hvordan man undgår at ens firma fremstår dårligt fordi kundesegmentet der bliver ringet til ikke har nogen form for interesse i produktet ”
Steffan Jensen
”Hvordan sørger i for, at i ikke bare ringer tilfældige kunder op, men at kunderne rent faktisk er interesseret i produktet før i ringer..  f.eks. man ikke bare ringer folk op og sælger dem en bil, også har de ikke kørekort ”
 
Hvordan man undgår at ens firma fremstår dårligt fordi kundesegmentet der bliver ringet til ikke har nogen form for interesse i produktet
Hos Phoner2support arbejder vi hovedsagligt med den del der hedder (business2business telemarketing) Vi starter et hvert kundeforhold op med et indledende møde hvor vi hertil også tilrettelægger følgende:
Eksemplet kunne være: kunden her som er et byggemarked, ønsker at sælge/ fortælle mere om deres nye unikke stiksav – i fælleskab skal vi så ind og vurdere hvilken type af virksomhed der er mest oplagt for dem at Phoner2support retter telefonisk kontakt til (det oplagt her at kundesegmentet kunne være tømrer) Phoner2support udtrækker en dataliste over tømrervirksomheder i Storkøbenhavn, da Byggemarked har til huse i Storkøbenhavn. Hvorpå vi fremsender denne til kunden(Byggemarked) Som hertil godkender de kundeemner som de ønsker vi kontakter – det muligt der er nogle i mellem som kunden/byggemarked ikke ønsker at vi kontakter af den ene eller den anden årsag – de bliver markeret med en farve og sorteret fra.
Alle vores kunder er med fra start til slut i processen – for i bund og grund er der ingen der kender sin forretning bedre end kunden selv – derfor er det vigtigt for os at gå i dyden til et indledende møde – for at sikre at alle er enige om tilgangen til projektet, jo bedre vi bliver klædt på jo bedre resultater levere vi, det jo trods alt det virksomheder som Phoner2support lever af, nemlig at levere varen.
 
Jeg har tidligere beskrevet en såkaldt dårlig oplevelse som vi vist alle kender eller kan nikke genkende til.
 
https://www.phoner2support.dk/hvordan-skaber-du-succes-opsoende-salg/
 
Hvordan sørger i for, at i ikke bare ringer tilfældige kunder op, men at kunderne rent faktisk er interesseret i produktet før i ringer..  f.eks. man ikke bare ringer folk op og sælger dem en bil, også har de ikke kørekort
Personligt har Phoner2suppport den tilgang at intet samarbejde opstartes uden et indlede møde med os, hvor man hertil også gennemgår følgende; Hvilken type virksomhed, kunden ønsker at handle med. På den måde sikre man sig at man ikke ringer for at sælge kildevand til f.eks. ” Carlsberg” Som jeg beskrev i overnævnte er processen at man i fællesskab finder ud af hvem, hvad & hvorfor.
Hvis det f.eks. er i opstarts fase og kunden endelig ikke selv kender sine potentiale kunder – vil jeg få udarbejdet en markedsanalyse for kunden.
For lige at pointere; ringer vi ikke privatpersoner – da der er nogle helt klare linjer hvor hvilke typer af virksomheder, såsom forsikring, mobiltelefoni som må gøre sig i dette.
Alt i alt handler det forberedelsen og kommunikationen.
 
Min tilgang til et hvert nyt samarbejde:
https://www.phoner2support.dk/skal-jeg-oege-din-virksomheds-omsaetning/
 
phoner2support-jannich-rindom
Rigtig Go´ solrig tirsdag
Jannich Rindom
Phoner2support ApS
Mødebooking, telefonsalg & Salgstræning
www.phoner2support.dk